expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 March 2012

Disebalik nama Nurul Atika

Assalamualaikum..

Malam-malam macam ni tibe-tibe feel sesuatu.. Hm2.. adik bilik sudah terlena di katilnya dan diriku pula membelek-belek blog kenalan lama.. Ada yang sudah berkahwin dan juniorku rupanya.. Dari mana harusku bermula ye..

kadang-kadang saya sendiri terasa dan ingin sangat-sangat berkongsi cerita di sebalik diri saya sendiri. Orang yang menilai diri saya pasti akan menyatakan bahawa saya ini tegas dan sangat serius orangnya. saya tak kisah. Disebalik diri saya ini ada suatu cerita yang sangat indah yang anda-anda semua tak boleh tahu sehingga waktunya. =). Indah sangat-sangat. But saya masih perlu tunggu untuk diceritakan kepada semua. keajaiban dan kekuasaan Allah taala itu. =)

Saya kerisauan tadi memikirkan keselamatan seseorang yang bakal penting dalam hidup saya. Namun Allah lebih menjaga seseoarang itu. Alhamdulillah. Apabila terkenang kenangan lalu, buat saya tergelak seoarng diri. Sulit dan cukup sulit untuk saya ceritakan. Anda nantikan saje ye. Bukan niat saya mahu berjiwang karat disini. Cuma mahu menceritakan betapa saya bersyukur dengan menjadi diri saya sendiri dan Allah aturkan kehidupan saya ini. 

Sepanjang penantian untuk ke saat itu nanti, benar-benar menguji keimanan saya sendiri. Hingga membuatkan ibu bapa saya sangat-sangat bertegas dengan diri saya. Huhu.. Dan kadangkala saya merasakan bahawa saya perlu give up dengan penantian itu. Tapi tak boleh. Saya harus bersabar.

Sukar ye untuk diceritakan sesuatu yang masih menjadi rahsia..=)... 

p/s : saya tak tahu apa yang saya bebelkan.. =p