expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

14 July 2011

Izinkan mata ini menangis..

Ya Allah... Apabila Engkau berikan amanah buatku, maka permudahkanlah diriku untuk menjalankan taklifan yang telah dibebankan ke atas ku.. Bukan aku menangis kerana kecewa dengan tanggungjawab yang diberikan olehMu, tapi aku mahu menangis agar hilang sedikit ketegangan dan biar mataku ini segar dan basah dengan air mata ciptaanMu.. Bukan aku mengeluh tetapi cuba mendapatkan kembali kekuatan dariMu..

Ya Allah.. aku serahkan segalanya kepadaMu yang maha mengetahui segala perkara yang aku tidak tahu.. Aku melihat sahabatku terlantar kerana menanggung tarbiyyah sebagai bakal ibu yang kau berikan untuk dirinya.. Aku sedih kerana tidak dapat memberikan kata-kata semangat dan juga menjadi sahabat yang membantu dirinya kerana kesibukkanku.. Maka Ya Allah Kau berikanlah kekuatan buat dirinya.. Kau berikan ujian buat si dia dengan menimpakan musibah buat dirinya.. Aku serahkan kepadaMu untuk menjaga segala kehidupan dan kesihatan dirinya..

Ya Allah berikan aku kekuatan untuk melaksanakan tugas yang Engkau berikan kepadaku.. kurniakan aku sahabat seperjuangan yang sering bantu membantu demi menegakkan agamaMu.. Permudahkan ya Allah.. Ya fattah.. Dan izinkan aku menangis lagi...

No comments: