expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19 October 2011

Najihah vs Pocoyo

Assalamualaikum...

Nak perkenalkan anak saudara Nurul yang sulong.. Namanya Nurul Ain Najihah Binti Mohd Jumayyin.. Nurul panggil dia ni kadang2 ain, kadang2 najihah.. Comel sangat2.. dah 11 bulan lebih dah tapi still tak tumbuh gigi.. ape daa ain.. lambat tumbuh gigi.. heheh.. Ain ni pun belum pandai jalan dengan sendiri tapi kalau dipegang tangannya.. memang laju je la jalannya.. Ain suka gelak macam Pocoyo dan sangat suka tengok citer Pocoyo dan Baby's TV.. memang ralit habis kalau duduk depan tv.. Jom tengok aksi beliau.. heheh...


Ini Pocoyo...



Ini ain.. sama tak?? hehe




kalau bertanding gadis solehah ni mesti menang ni...



Ape pandang-pandang????




Amboi... anak dara sorang ni.. tengok tv pun ade style...



Tengok kartun dengan penuh fokusnye...



Jangan ganggu.. saya harus fokus!!!

No comments: