expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

18 October 2011

STUDY WEEK + EXAM WEEK

Assalamualaikum..

Alhamdulillah bermulanya study week bagi kolej Nurul setelah berlalunya 14 minggu kuliah bagi semester yang ke-4 ini. Masih berbaki 2 sem lagi untuk Nurul teruskan perjuangan yang tidak pernah berakhir ini. Menuntut ilmu dari keluarnya Nurul dari rahim mama sehinggalah ke liang lahad insyaAllah.. Target Nurul untuk semeter kali ini adalah untuk menebus kembali kekalahan pada semester lepas sampai Nurul jatuh dalam longkang.. Innalillahiwainna ilaihi raji'un... Namun kejayaan yang ingin dicapai adalah semata-mata kerana Allah dan ingin menjulang nama Islam keran Nurul merupaka duta bagi Islam yang sedang menuntut ilmu, berjuang di medan akademik buat bekalan di dunia dan akhirat insyaAllah..


ini Nurul Ain Najihah Binti Jumayin yang sudah berusia 11 bulan lebih.. comel kan?? Xde kena mengena dengan entry..

Sebenarnya Nurul masih lagi terbuai-buai di alam mimpi ni.. masih belum prepair ape.. Alamak.. kata mahu tebus balik tapi masih lagi bersenang lenang.. Hm2.. Bukan sengaja bersenang lenang.. tetapi mahu mengumpul peluru dan menyusun strategi study yang betul sebab orang lain mungkin boleh fokus dengan study waktu study week ni(ehem2.. adakah kita manfaatkan study week kite ye?? jawab sendiri..), tapi Nurul juga perlu menyusun strategi untuk perjuangan Nurul di bumi tarbiah KIPSAS ini juga untuk masa hadapan.. Al wajibat aqsaru minal awqat.. Tapi.. hai.. ada tapi lagi ye.. Nurul masih lagi tak mampu nak fokus ni.. Mungkin sebab mamai lagi kot lepas cuti dua hari kat umah sebelum ini.. Huhu.. bangun2.. tepuk2 pipi tu.. huhu.. Dan juga ada sedikit masalah peribadi yang sulit untuk diceritakan.. huhu..

Memohon maaf kepada yang berkenaan kerana kekurangan diri Nurul dalam menguruskan kehidupan Nurul ni.. Semoga Allah pelihara semuanya.. Ape2 pun insyaAllah ada jalan penyelesaiannya.. Hm2.. perancangan lepas exam ni pun banyak jugak ni.. jadi penjaga orang lepas bersalin (my sister shida), nak amek lesen P kereta, nak pergi kenduri kawen kawan kat Pineng.. nak berjumpa dengan orang jauh yang lama dah tak bersua muka.. insyaAllah.. semoga Allah permudahkan segalanya.. banyak sebenarnya perancangan Nurul ni.. Tapi tak tau la nak fokus mana satu ni.. perancangan aktiviti, kewangan untuk sem depan, perancangan belajar, BM (hm2..) dan banyak lagi.. Ya Allah moga dipermudahkan segalanya... InsyaAllah...


No comments: