expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

14 September 2014

Alhamdulillah.. Anugerah terindah..

Assalamualaikum... For the greatest thing that happen to my life and the greatest thing is become to Mohammad Nur Shafiqe Bin Haliman's wife.. Maaf andai entry kali ini mengundang rasa tidak senang seperti cemburu.. menyampah atau apa sahaja.. Sekadar sebuah coretan rasa buat suamiku yang tersayang.. 

My husband...
Dia adalah seorang murabbi buatku..
Yang banyak memberikan kata-kata semangat di kala aku jatuh..
Dan di kala aku dicemuh..

My husband..
Seorang anak yang sangat menghormati kedua ibu bapanya..
Di saat adik-adiknya kesedihan menahan perasaan kehilangan ibu..
Aku lihat mimik mukanya tabah menahan air mata..
Mahu kuat di kala yang lain kelemahan..

My husband...
Seseorang yang tak jemu-jemu mendengar cerita dan bebelanku..
Dan ada saatnya tangannya lembut memegangku sambil tersenyum dan menyuruhku bersabar..
Yang sentiasa mendengar dan berkongsi apa saja dengan diriku..

My husband..
Yang sentiasa menasihati aku agar menghormati kedua ibu bapaku..
Yang tidak pernah menyokong aku di kala aku menjadi keras kepala..
Dan menerima aku apa adanya..

My husband..
Yang tetap menyokongku untuk terus mengejar cita-cita..
Walaupun adakala terpaksa berjauhan dengan aku..

Abang..
Thanks for everything you did to me..
Love you..  May this Baitul Muslim ila Jannah..
InsyaAllah..

No comments: