expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

17 November 2014

16 Ogos - 16 November

Assalamualaikum..

Alhamdulillah tsumma alhamdulillah.. already 3 month being as a wife as well as a student.. syukur kepada Allah.. asif dah lama tak update di sini.. kehidupan yang semakin bertambah sibuk hingga tak berkesempatan langsung nak membersihkan sawang di sini.

Sepanjang tiga bulan ini, alhamdulillah semuanya penuh dengan warna warni.. penuh dengan rasa.. tapi baru tiga bulan.. banyak cabaran yang menanti.. yang pastinya tak mudah bergelar isteri dan pelajar dalam waktu yang sama.. Alhamdulillah kini tinggal di Bukit Jalil dan berulang setiap hari dari rumah ke kampus.. mana lah sempat nak update ape-ape kan? Siang sibuk belajar.. balik rumah menjalankan tanggungjawab as isteri pulak.. adakalanya perlu stay up sehingga dinihari untuk siapkan kerja "sekolah" yang ada.. Alhamdulillah suami sangata-sangat supportive.. kadang-kadang dia ikut tersengguk-sengguk menemani isteri buat kerja "sekolah".. kesian.. moga Allah limpahkan keberkatan dalam hidupnya insyaAllah ameen.. sedekah dari dia untuk si isteri.. banyak jasanya.. ringan tulang membantu.. Alhamdulillah..

Ok la.. itu saja sempat nak update.. eh kejap.. hari ini hari yang sangat tenang dan menyeronokkan.. alhamdulillah hafazan makin lancar dan boleh kuasai dah sket-sket walaupun sebelum ni menangis nak hafaz.. moga Allah permudahkan semuanya.. tinggal 5 surah lagi sebelum minggu ke 12.. kejap jangan tak kejar yeop.. Ya Allahu Ya Qawwiy.. moga Allah bagi kekuatan.. ameen...

No comments: