expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

10 August 2014

Update

Assalamualaikum...

Berbaki 6 hari sahaja lagi aku bakal bergelar seorang isteri insyaAllah dengan izinNya... Satu tanggungjawab baru..dunia baru.. Setelah pelbagai ujian yang datang untuk merealisasilkan impian ini...

Dalam masa beberapa hari ni, aku agak kurang sihat.. Badan panas dalam...demam...sudah banyak air masak yang aku minum...but still mulut dan bibirku kering.. Belakang aku asyik lenguh.. Cuaca agaknya..ditambah lagi dengan keletihan.. Banyak benda tak siap lagi... Kadang-kadang aku rasa nak pitam buat semua benda ni...

Ok...aku just nak update aje.. Hoping that aku lebih sihat lepas ni... Huhu...takut pengsan je nanti sebab dah banyak kali aku pengsan sebelum ni sebab keletihan... Doakan ye...syukran...

No comments: