expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

09 November 2010

exam weeks!!!


Salam...
Ana tengah keboringan seorang diri membaca nota dan membuat nota subjek PUIM. Huhu.. pening..pening.. pening ke? takde la pening mane pun.. Tapi diri sendiri yang tak boleh fokus waktu study ni.. Walaupun subjek ni favourite subjek tapi still tak boleh nak duduk diam baca itu notes.. wuwuwu.. please dont try this at home..

Hm2.. blog ana ni di privatekan sebelum ni, tapi ade someone tu dah hack blog ana ni dan dengan tidak sengaja dah menukar pasword ana ni. Dan bila nak tukar balik dah kena block pasword lama tu.. ha... tak tahu... nak bergurau tetapi dah jadi tragedi.. hehe.. tapi tak pe lah.. orangnya udah minta maaf sudah.. Lain kali jangan diulangi ya.. Although you know my pasword, tapi amanah kena jaga ye.. tapi ana tak marah pun lah.. just feel such a childish je wat gitu.. hehe.. nak sangat baca blogku yang di private membuatkan dirinya try jugak nak investigate ape benda la yang di privatekan tu.. anyway, ana dah tukar ye pasword tu.. so, you can't ever hack my blog again melainkan anda adalah seorang hacker yang terhebat.. Dish2!!..

This weeks is gonna be hectic weeks dan ana dah homesick nak balik umah although umah dekat je pun.. wuwuwu.. Exam!!! cepat lah habis walaupun tinggal 3 paper je lagi.. Penantian itu suatu penyiksaan!! Nak balik jumpa anak sedaraku.. Nurul Ain Najihah.. wuwuwu.. Dah la cuti 3 minggu telah di cut off jadi seminggu je sebab kena handle Minggu Alwan Siswa (MAS) untuk Disember Intake.. pastu ade kursus kepimpinan lagi.. Tapi amanah kena lah handle kan.. Lillahi taala...

Wan dan Ayah dah selamat sampai ke bumi penuh barakah Makkah Al Mukaramah dan cucunya yang sorang ni ndak dapat hantar mereka minggu lepas sebab busy dengan exam.. Wuwuwu.. Cepatlah habis belajar, dah tak sabar dah nak sambung degree plak ni dan insyaAllah menuju ke dunia baru. Huhu.. InsyaAllah.. Sekarang dah nak masuk semester tahun 2 dah.. Alhamdulillah.. sangat pantas masa berlalu tetapi hati tetap rasa macam lama lagi.. huhu.. umur 22 tapi masih di peringkat diploma lagi.. Sahabat-sahabat sudah ramai yang mahu menghabiskan degree.. sedih jugak kan.. huhuh.. tapi la baksa.. perjuangan harus diteruskan.. lambat sket je pun.. Ade akak bilik ni dah umur 26 pun still belajar sama dengan ana jugak.. so? not such big deal rite? la tahzan.. Cumenye terasa la sket bezanya sebab umur tu dah nak masuk 22 dan bergaul plak dengan adik2 yang baru nak mengenali alam kedewasaan(macam la ana ni dah dewasa sangat). Macam-macam feel yang dapat dilihat oleh mataku ini.. hai.. Belajar elok2 adik-adik. Jangan main2 sampai ade yang lost identity tuu.. Kadang2 tu pening jugak nak deal dengan masalah-masalah macam ni. Ade yang buat hal dengan overnite kat luar la, couple tu memang masalah utama lah.. huhu..

Ok la.. dah panjang dah tulis ni.. memang nak lepaskan banyak lagi tekanan sebenarnya.. rasa-rasanya kena buat private blog untuk tulis rahsia hati ini yang terpendam.. contohnya tentang... "mama nak kahwin..........!!!".. heheh.. takde la.. gurau2.. abaikan la ye ape yang ana mengarut tu.. Semester depan bakal menjadi satu titik permulaan bagi perjuangan ana di bumi KIPSAS ini.. insyaAllah.. doakan ana ye.. Kami adalh gelombang pembaharu semangat jihad disini.. tak sabar-sabar rasanya nak bangkit bersama pejuang islam disini.. TAKBIR!!.. Kepada yang berkenaan, bersiap sedia lah.. Dan semester depan juga bermulanya tanggungjawab sebagai perwakilan pelajar dengan lebih serius.. bermula semester depan juga, keseriusan terhadap stage seterusnya akan dititik beratkan.. Baitul Muslim harus direncanakan dengan kemas dan teratur.. Pelajaran perlu usaha dengan lebih baik.. HM!!!! bersemangatlah!!


Waaa.. dari tadi nak berhenti tapi xberhenti2 lagi nak menulis.. Nasi untuk tengahari sudah ada di atas meja.. kelaparan sudah melanda.. mahu dilunaskan dahulu perkara yang harus ini supaya kejap lagi exam punya tenaga untuk memerah keringat dan mengeluarkan ilham yang terbaik dengan izin Allah.. Robbi Yassir Wala Tu'assir Ya Allah.. ok2.. mahu berhenti dahulu ye.. jaga diri anda semua.. Assalmualaikum...

No comments: