expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

05 May 2010

Saya sayang awak..

Tit..tit..tit..

Salam awak.. awak pergi mane? Lame kite tak jumpe..


Tit..tit..tit..

Awak? Knp xbalas msg saye??


Tit..tit..tit..

Awak tak sayang saye ke? Awak janji nak kahwin dengan saye?..


Tit..tit..tit..

Awak?!! Kenape senyap je ni? Bals la msg saye!! Awak nak tinggalkan saye ke? Awak saye rindu awak..


Ring..Ring..Ring..

Please leave your message after the tone..tuuuut..


Tit..tit..tit…

Awak…isk isk isk.. kenape awak tak angkat call saye.. saye cintakan awak.. sy nak jumpe awak..please dear.. kalau saye wat salah, saye minta maaf.. tapi jangan tinggalkan saye awak..



I jam kemudian..


Tet..tet..tet..

Assalamualaikum.. maaf saya tak balas semua sms awak. Saya minta maaf. Saya memang sayangkan awak dan saya memang nak jadikan awak isteri saya. Tapi saya tak mahu jumpe awak. Saya tak mahu couple dengan awak. Saya tak mahu layan awak macam awak special dari orang lain. Saya nak awak jaga diri awak sebab saya sayang awak. Saya sayang awak dan saya tak mau kite berdua terima azab kat akhirat kelak kalau saya sayang awak didunia sahaja. Saya sayang awak dunia dan akhirat. Wassalam.

(inni akhofullah)

****


P/s : antum fikirlah sendiri.. selamat beramal…(^_^)/ yosh!!

1 comment:

Sidratul Muntaha said...

"Kita ada 1 saja hati,
Jika gembira hati itulah,
Jika bertakwa hati itulah,
Jika beriman, hati yang 1 itu juga..
Jika bercinta hati itu juga..
Jika terluka hati yang 1 itu....
Terlalu SATU untuk bnyak perkara...
Maka jagalah hatimu & hati org2 yang menyayangimu...
Semoga sentiasa dalam redha ALLAH..."
:)