expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

19 July 2010

pagi yang PERMAI

Assalamualaikum semua…^^. Kamu semua sihat bah? Ana jugak sihat bah. Alhamdulillah. Blog ana ni semakin hari semakin sukar sekali untuk diupdate oleh tuan punye blog. (ape daa tuan punye blog). Uiks tuan punye blog tu ana sendiri la. Ha.. mengata diri sendir la pulak ye. Sesungguhnya ana memang kekeringan idea untuk menulis sebarang entry yang terbaru disini. Jadi akibatnya, memang entry akan di post mungkin dalam 2 minggu sekali atau sebulan sekali. Setahun sekali??? Itu adalah sangat melampau. Huhu..


Alhamdulillah juga kerana pada pagi yang indah dan permai ini masih lagi dapat menghirup udara yang segar dan menikmati nikmat iman. Pagi-pagi lagi selepas solat subuh, cik nurul islam telah terpacak depan laptop. Mengucapkan selamat pagi buat mereka-mereka yang tersayang. Dan sempat juga berborak dengan temans sebilik (temans?? Maknanya ade dua orang atau lebih.. rosak bahasa..huhu). Kak Leni semalam ke UIA, menghadiri ceramah tentang Palestin yang dihiasi juga dengan persembahan daripada kumpulan nasyid kegemaranku.. SHOUTUL HARAKAH. Bestnye.. tapi apakan daya, semalam ana ade kelas taekwondo yang membuatkan daku terpaksa la beraksi seperti ninja yang melompat ke sana dan ke mari. Ade ke salah sorang daripada mereka ni cakap ana ni lompat macam main congkak. (macam mane tu??) Ape-ape je la ye. Tak buat nanti kena plak dengan sir.Belajar self defense ni memang la gitu kan. Melompat, berlari, semua ada. Bangun pagi, semua badan rasa sakit-sakit. Mujurlah ada minyak but-but keluaran HPA. (adakah itu untuk mempromote. Hehe). Berbalik kepada kumpulan nasyid tadi, ana pun tengok la kan video daripada HP Kak Leni. Tak mampu nak pegi, tengok je la rakaman nye. Sama jugak.


Hm2.. ana sudah kehilangan arah untuk menulis. (bukan hilang Arah Farahana kawan ana tu ye). Jadinye.. berhenti dulu di sini.. insyaAllah if I have times which means a lots of time, I will post my new entry k.( macam la ade yang tertunggu2 entry baru ana.Huhu). Ok la ye.. salam ukhwah.. salam sayang.. semoga pagi ana lebih baik dari pagi-pagi yang sebelumnya..

No comments: