expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

13 December 2010

Tahun 2 Semester 3

My anak saudara... Nurul Ain Najihah Bt Mohd Jumayyin


Assalamualaikum semua sahabat-sahabat yang di rahmati Allah sekarang. Sudah lama ana menyepikan diri dari menulis di blog ni. Bukan malas tetapi kerana kekangan masa yang membuatkan ana tak menyempat nak menulis dan juga kerana ketiadaan wireless. Almaklumlah, my "broke band" dah memang broke pun. Huhu.. Alhamdulillah sedar tak sedar dah masuk Tahun 2 dah ana di KIPSAS ni. Result untuk sem lepas Alhamdulillah.. syukur kepada Allah atas nikmat kejayaan yang diberikan. Pointer jatuh 0.02 dari sem lepas. Huhu.. satu subjek dapat A-. Atas nasihat dari beberapa orang pensyarah, ada yang suruh ana checking balik. Tak tahu lah macam mana kan. Ana serahkan aja kepada Allah dan yang penting ana akan terus menerus menuntut ilmunya.

Alhamdulillah pagi ini, bumi KIPSAS telah dilimpahi dengan berkat Allah swt. Hujan pada pagi hari memang sungguh best dan bikin mata ni secara automatik tertutup dengan rapat.. lena tu... hehehe... tapi Alhamdulillah di pagi-pagi hari yang sejuk dan nyaman ni boleh plak ana mengadap laptop ni ye.. Duk tengok kertas kerja untuk program MPP. Hari ni nak jumpe Puan Yani untuk discuss pasal program Buddies Support Group. Ni sambil menaip sambil dengan lagu kumpulan Far East album Halawatul Iman.. best2.. hehe.. rancak aje.. suara pun mantap..

Semalam, ana sedih dan kemurungan aje.. Alhamdulillah masalah yang menimpa diri sudah selesai walaupun bile tengok sahabat ana sorang tu nak kawen buat hati ni dijentik rasa cemburu jugak. Alahai.. maafin aku wahai sahabat.. Cuba untuk peringatkan diri dan menerima hakikat yang kehidupan kita berbeza. Dan buat seorang sahabat lagi, bantu daku untuk menjaga segalanya. Huhu.. masih dalam mood yang sedih tetapi berusaha menguatkan diri..

okeylah.. sampai sini dahulu dapat ana coretkan sebab nak prepair untuk pi kelas nih.. kelas pertama untuk semester ni.. kejap je dah jadik budak tahun 2.. heheh.. tinggal lagi 3 sem.. doakan ana ye semua... daaa... assalamualaikum...


Subjek Tahun 2 Semester 3

  • Bahasa Inggeris III
  • Al- Arabiyyah Li Al-Syariah I
  • Undang-Undang Kontrak Perbandingan
  • Undang-Undang Tort Perbandingan
  • Undang-Undang Perlembagaan dan Pentadbiran Perbandingan
  • Sistem Kehakiman Islam
  • Usul Fiqh

p/s : Alhamdulillah sem ni just 7 subjek je.. 15 credit hour... hehehe..

No comments: