expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

21 October 2010

Corat-coret

Salam..

Kabare semua.. waras?? InsyaAllah sihat semuanya melainkan diri ini yang masih belum pulih dari demam yang agak mengejut semalam. Huhu.. Nak dekat exam boleh pulak badan ni nak manja-manja ye. Nak demam-demam plak die. Semeseter lepas pun macam tu jugak. Maka pada semester lepas hamba menjawab exam arabic dengan penuh keketaran kerana kesejukkan di dalam air cond yang tahap full punye power. huhu..

Sebenarnya tak tahu ape nak tulis, hanya mahu menulis secara suke2. Dan ingatan buat diri sendiri bahawa sakit itu ujian dan cara Allah ingin mengampunkan dosa hambanya ini yang dosanya menggunung tinggi. T_T..

Actually jam 4 pm nanti ade test Pentadbiran Undang-Undang Islam Malaysia dan hamba sememangnya membaca dengan xpenuh kekusyukkan. Huhu.. sekejap main pen, sekejap tulis-tulis, sekejap duk pilih lagu nasyid best kat lappy ni. Huhu.. jangan tiru ye kawan-kawan sekalian.

Kejap-kejap pegi cari image model hp SAMSUNG Champ. Ops.. hm2.. canggih2.. bukan ana punye, tapi orang tu punye. HP ana ni biase je. Setakat untuk call dan msg sahaja. Dah nak dekat 4 tahun dah gune dan ntah berape kali dah jatuh dan berkecai. hehe.. inilah Hp yang mama belikan lepas SPM dulu dan stay setia dengannya. Kalau ade sesiapa yang nak bagi hadiah HP baru kat diri ini boleh saja. Kecil tapak tangan satu padang bola ana tadahkan. =).. Tapi tak kesah sangat pun pasal gadget ni asalkan ianya memberi kemudahan untuk belajar dan xlupa jugak untuk memperjuangkan islam ini. Biarlah semuanya digunakan dengan baik dan memberi manfaat kepada diri kite. Kan?? (tapi kalau ade yang nak bagi hp canggih, sile2..hehe..gurau je)


Oh tidak... tak sedar rupe2nye dah banyak bercorat coret disini. Mahu berhenti dahulu kerana tangan ini jika tidak dihentikan dari terus menaip maka test hamba sebentar lagi pun tidak mampu tangan ini menjawabnya. huhu.. doakan semoga kehidupan diri ini sentiasa dimudahkan Allah swt dan semoga anda semua juga di dalam keredhaanNya selalu.


p/s : Minggu depan study weeks sudah.. huhu.. time is sooooooo fasssssssssssst

No comments: