expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

23 February 2011

Student's life

Assalamualaikum..

Hari ni ana still tak berapa sihat tapi kaki di gagahkan juga untuk pergi kelas.. Tengok list works to do.. Allah.. banyaknye... msg dari sahabat dan pimpinan tak henti-henti.. Huhu.. Mahu buat semua tetapi fizikal yang agak lemah ni membatasi diri..

Pagi tadi bangun Subuh jam 6.20 am.. Ya Allah, sakitnya badan.. lemahnya rasa.. lepas solat ana tertidur dan tertidur lagi.. Kelas bahasa arab jam 11 pagi.. senganja ana biarkan diri untuk tidur lebih lama untuk dapatkan balik tenaga.. sangat penat.. jam 11 ana masuk kelas.. Dengan langkah yang longlai..

Selesai kelas jam 12.30 ana ke library untuk cari bahan buat assignment. Semua kitab dah tersusun di atas meja.. Sunan Tarmizi, Shahih Bukhari dan lain-lain.. baru je belek2 beberapa jilid, lampu ditutup.. Huhu dah jam 1 dan library akan ditutup.. lalu ana kembalikan semua kitab ditempatnya dan berjalan pulang ke hostel.. huhuh.. isk isk isk... rasa sedih sket..

Then di bilik ana prepared for my lunch and solat.. badan semakin tak sihat.. bergetar2 je badan ni.. teringat plak temujanji dengan doktor 3hb 3 ni.. huhu... ape la penyakitku ini...

Jam 3, duk usha blog dan akhirnya menulis dan menanip.. sekarang jam 3.18.. nak bersiap pi kelas dulu na.. 3.30 kelas UPP... huk huk huk.. petang ni usrah, malam berlatih nasyid dan ada perjumpaan lagi... huhuhu...

daaaa...

gi kelas dulu... salam..

No comments: