expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

31 October 2013

Hampir Seminggu Belum Kebah Lagi

Assalamualaikum.. dalam keadaan tidak bermaya saya cuba juga untuk menulis.. mungkin sesiapa yang terbaca boleh suggestkan untuk saya berubat.. 

Sudah hampir seminggu atau mungkin lebih, demam saya masih belum pulih.. mungkin disebabkan cuaca yang tidak menentu di UKM.. saya tetap ke kelas seperti biasa dan cuba menahan sakit.. adakalanya tidak mampu menanggung.. balik ke rumah, demam kebah sekejap.. datang semula ke UKM, batuk pula menyusul.. kemudian selesama dan demam yang kejap datang dan pergi..

Ada sahabat mencadangkan agar berubat dengan perubatan islam.. kerana demam yang tidak menentu.. pening dan pernah juga pitam beberapa kali.. terutamanya jika saya keluar malam.. saya sendiri tidak tahu.. cumanya di bahu saya terasa begitu berat sekali.. mencucuk-cucuk.. dan adakalanya tubuh ini menggeletar.. sendi-sendi terasa sangat sakit.. saya fikir mungkin angin.. terasa mahu berbekam dan keluarkan angin.. tapi tak tahu nak pergi dengan ape.. 

mohon sahabat doakan kesihatan saya dan semoga saya cepat sembuh... kerana masalah kesihatan ini, banyak perkara yang saya tak mampu nak cover.. atau ikuti.. mohon kekuatan.. ~~


No comments: