expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

03 January 2011

Blog walking..

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih diberi nafas oleh Allah swt untuk meneruskan perjalanan hidup sebagai pejuangNya, hambaNya...

Di kesempatan sementara nak tunggu jam 11 ni ana berjalan-jalan dari satu blog ke satu blog.. sesekali terlihat widget counting ana punye umur kat sebelah ni. huhu.. xlame lagi dah nak umur 22.. kemudian berjalan ke blog sahabat-sahabat.. Allah.. Baitul Muslim.. Dah nak dekat.. dah nak dekat.. ape yang dekat? Entah la.. Pernikahan mungkin.. Masa berlalu dengan pantas sekali.. bersediakah ana? Hm2.. fikir-fikir.. insyaAllah.. semoga Allah pemudahkan segalanya..

Kadang-kadang bila dah sibuk kita terlupa untuk mempersiapkan diri di waktu pra perkahwinan ni.. Allah.. tanggungjawab.. gerak kerja lagi.. Semoga bakal zauj ana nanti memahami pergerakkan ana dalam dunia dakwah fi al islam ini.. Ana xsempat nak pelajari banyak perkara yang berkaitan dengan ilmu rumah tangga.. kerana kesibukan dalam study dan gerak kerja kampus.. tapi insyaAllah akan mencuri masa untuk tarbiyah diri menjadi seorang zaujah.. payah tu.. teori semua orang boleh cakap.. tapi praktikalnya? semoga dipermudahkan segalanya..


Hm2.. counting my day... huhu... each day it's become close to me...


p/s : sape cakap ana tak gemuruh dengan pernikahan? nampak cool dan macam gembira je kalau cakap pasal Baitul Muslim.. Dalam hati sape tahu?? huhu.. Tanggungjawab tu..

2 comments:

Abe Yu said...

Uhumm..sakit tekak pulak..ada ubat x..??

Nurul Atika Rosli said...

to Abe Yu..

Sakit tekak? gunalah ubat batuk cap ibu dan anak.. huhu..