expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

09 April 2011

Migrain.. Sakit.. huhu..

Assalamualaikum...


Semalam outing dengan adik-adik bilik dan lepas balik dan bersihkan diri apa semua, rasa pening-pening sedikit lepas solat.. Malamnya plak perjumpaan.. Pening itu semakin mencengkam jiwa dan mulalah rasa macam nak marah orang.. Dalam liqa tu plak ana kena brainstorm banyak benda.. Kepala semakin berdenyut-denyut.. blogger-emoticon.blogspot.comDan kalau ikutkan perasaan dah macam mr onion ni dah... nak fikir sakit kepala ni lagi.. fikir tentang isu nak di bincang lagi.. Allah.. ujian-ujian... MIGRAINKU SUDAH DATANG LAGI!!.. huhuh.. dah lama tak kena dan sebelum ini memang kerap kena lebih-lebih lagi kat maktab.. huhu...

Balik je bilik lepas habis meeting, kepala makin denyut-denyut.. tapi boleh steady lagi borak-borak dengan budak bilik... roomates nak tengok cite Alice in the wonderland kat laptop ni.. Ambe bagi la.. Letak tengah-tengah laman bilik.. Kepala makin sakit.. Last-last mata dah tak boleh bukak.. ubat sakit migrain adalah tidur.. huhu.. Me tidur dan tak sedar jam berapa budak2 ni habis tengok movie.. Mentang-mentang la dah nak habis sem.. Next week dah start cuti sem 3 bulan... Ana banyak perancangan waktu cuti ni.. huhu...

Argh... masih sakit lagi kepala ni.. huhu.. Ya Allah sembuhkanlah.. Ya Syifa'.. Ok la ye sahabatku.. kepalaku sudah pening.. mata mahu terkatup.. huhu... daaaa... assalamualaikum..

No comments: