expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

10 April 2011

My sweet home..

Assalamualaikum semua yang disayangi... InsyaAllah NI akan pulang bercuti semester untuk tiga bulan selepas ni.. (actually itu secara officially la.. Rasanya tak rasa 3 bulan sebab sibuk dengan program MPP).. InsyaAllah blog ini akan di update sekiranya terdapat capaian internet ye..


NI baru je angkut-angkut barang tadi.. Penat sangat sampai peluh jantan pun keluar.. huhu.. Alhamdulillah cuaca tak panas.. Kejap-kejap hujan.. NI sedang tunggu kakak NI untuk pick me up ni.. Doakan kejayaan NI ye.. Sem depan dah masuk SEM II tahun 2 dah.. InsyaAllah bakal menamatkan pengajian diploma pada hujung tahun 2012.. Jadi NI akan mengundi mungkin sebagai zaujah orang atau pelajar degree.. (statement gempaq aje.. main2 je ye).. NI nak sambung belajar lagi selepas diploma ni.. Biarlah lambat sedikit dari sahabat-sahabat yang lain..


Ok la ye.. semoga sahabat semua dalam lindungan Allah selalu dan bagi mereka yang bakal menempuh final exam, bittaufiq wannajah NI ucapkan.. bagi yang bercuti semester, selamat bercuti dan jaga iman, amal dan akhlak ye.. Bagi yang berlatihan industri moga Allah permudahkan segalanya.. ok.. ampun maaf jka ada salah silap di sepanjang semester ini.. assalamualaikum...blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: