expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

07 April 2011

Satisfaction..

Assalamualaikum semua..blogger-emoticon.blogspot.com... Hari ni tamat sudah semester NI yang ketiga di KIPSAS ni.. another 3 semester.. Buka lembaran yang baru depan sudah masuk sem 4 dah.. Cepat betul masa berlalu kan??? Tadi lepas jawab paper English III, memang tersenyum aja.. Kenapa ya?? Semalam nak tidur nangis-nangis.. hehe.. Biasalah hidup ini penuh cabaran.. NI berjalan sorang-sorang aja.. Lepas tu terus balik bilik.. Alhamdulillah segala pujian kepada Allah swt yang memberikan nimat masa lapang dan manfaatkanlah.. Rasa ringan sedikit kepala ni lepas dah habis satu sem.. huhu...
blogger-emoticon.blogspot.com... Masa yang lapang NI guna untuk upgrade sedikit blog NSI ni.. Dah lama dah rupenye NI dengan dunia blogger tapi tak lah seterer mane.. Pengisian pun tak la sepower mana.. asalkan dapat memberi manfaat pada diri sendiri dan orang lain.. Kadang-kadang NI tulis pengalaman hidup NI tu supaya orang lain dapat belajar dan NI gunakan medium blog ni pun untuk luahkan perasaan NI tapi ada batasannya lah kan..NI masoh lagi belajar erti kehidupan ni.. hm2..



Apa-apa pun sekarang ni NI tak sabar nak balik umah jumpa dengan anak saudara NI dan NI bakal dapat anak saudara yang kedua plak dari kakak NI yang baru bernikah tahun lepas.. Alhamdulillah makin ceria keluarga besar Encik Rosli dan Puan Rodziah.. hehe.. Dah lama kat rumah takde budak kecil.. Semua orang udah besar panjang... jadi bile ada budak kecil ni rasa macam bahagia je dapat dengar budak2 ni gelak ape semua.. NI pun suke sangat la nak layan sebab NI xde anak sendiri.. InsyaAllah nanti bakal ada juga if berkesempatan untuk berumah tangga.. Nak tengok anak dara aka anak saudara Cik NI tak? (kalau kat umah panggil Cik Ika)



Ini budak sedang tidur.. Nurul Ain Najihah.. Puting tu xmau dilepaskannya..


Okey la.. sampai sini dulu la ye... Doakan kejayaan NI ye.. blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments: