expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

03 August 2010

3.00 a.m

Assalamualaikum...

Jam 3 pagi masih belum tidur...

Tidak dapat tidur...

Berwudu' setelah mengalami suatu permasalahan yang mencengkam jiwa...

Ya Allah ampunkanlah aku dan orang di "sana"...

orang di "sana" juga maafkan diriku selemah-lemah makhluk didunia ini..

Terasa lemah sanubari dan hanya zikir di bibir yang mampu membuatkan diri ini rasional...

Ya Rahman... diriku hanya inginkan kebahagiaan yang Engkau redhai...

Aku bukanlah seorang yang jahat dan busuk hati sehingga aku dibenci..

Namun Ya Latif andai aku sememangnya tersilap tutur bicara sehingga mengundang kemarahan maka ampunkanlah aku dan perbetulkan kesilapanku..

Ya Muhaimin... hanya Engkau tempat aku bersandar segala harapan...

Jadikan aku wanita yang solehah... Jangan jadikan aku wanita penghancur dunia...

Ya Allah perelokkan akhlakku yang buruk...

Permudahkan urusanku dan perhubunganku dengan orang-orang disekelilingku...

Ya Allah sayangi lah aku dan juga orang-orang disekelilingku...

Ameen...

No comments: