expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

17 August 2010

nombor 7..


Salam..

Ana suka sekali dengan no 7. Kenape ye?? Sebab sejarah hidup ana bermula dengan nombor 17. Ada 7 jugak. No phone ana juga ada no 7. nak letak no kat sini?? Sememangnya tidak boleh.(macam ade peminat..huhu).

Hari ni umur ana sudah mencecah 21 tahun 7 bulan. 7 darab 3 sama dengan 21. Wah! ada 7 jugak la. hehe.. dan 7 bulan juga ada 7. Hari ni 17 ogos 2010 dan 7 Ramadhan 1431 Hijrah. 1431 Hijrah.. 4 + 3 = 7. hehe.. Hari ini memang hari 7 ana kot... suka nombor ganjil. Allah juga suka nombor ganjil. kan??

Eh? cuba kira huruf nama utama "kamu"?? hm2.. tujuh juga ya?? Apa makna itu? Wallahu'alam.. Sudah merapek disini..huhu..

No 7 nampak macho kan??? hehehe...

Adakah ada sesuatu yang akan berlaku yang berkaitan dengan no 7 ini?? hm2.. tungguuuuu... Serah pada Allah.. Usah percaya perkara yang mengarut. huhu..

Pagi tadi jam 7.30 pagi, terlupa ada perjumpaan dengan persatuan. huhu... 7.30 pagi.. ada no 7 jugak.. Kena alert selalu nih. terlupa meeting macam pelik je.. Tak buat reminder ke??

Ya Allah.. ape ana merepek ni?? Sebenarnye tak tahu nak tulis entry ape. tapi nak jugak post entry baru. Ustaz hasrizal cakap kalau tak de idea nak post ape2 di blog, tulis je ape yang kite nak.. hehehe... tengok2 dah panjang entry nye...

Ape-ape pun ana suka nombor 7... hehehe... sekian

salam ramadahan..

p/s : nombor 7 dan 3 ada kaitan dalam hidup cik Nurul Islam.. agaknye la.. =)

No comments: