expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

19 July 2014

Detik Kematian Kian Hampiriku

Assalamualaikum...

Semalam...entah kenapa mimpi ini datang menemani tidurku... Aku melihat seorabg demi seorang saudaraku meninggalkan aku.. Pulang ke kampung abadi.. Dan aku pula menunggu saat kepulanganku.. Jelas terbayang di mata dosa dan maksiatku.. Mulutku terkumat kamit memohon ampun..ampunkan aku Ya Allah...ampunkan aku Ya Allah..

Semalam juga.. Bagaikan aku tahu aku tidak berkesempatan menghabiskan degreeku.. Tapi aku cuba tepis sangkaan itu.. Cuma mengharapkan Allah mempermudahkan urusanku..

Pagi ini.. Munajatku agar dosaku diampun...aibku terjaga.. Hatiku kuat menjauhi maksiat.. Dan aku diberi pengakhiran yang paling baik di sisi Allah..
Moga pengakhiran yang baik buatku... Ramadhan akan datang.. Adakah sempat buatku...

No comments: