expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pages

01 March 2011

Stress!!

Assalamualaikum...

Minggu ni ana rasa tersangatlah stress sebab perlu menghadiri BTN dan ana pun tak tahu la apa motifnya pergi ke BTN ni.. Cukuplah sekali ana pergi untuk program pelajar yang nak pergi oversea dulu tu.. Sehingga mendapat parut di kaki akibat aktiviti luar semasa program.. dan ana pun tak dapat nak join program lasak lepas tu.. Alhamdulillah.. hehehe...

Tapi the subject matter is.. i don't wanna go to BTN.. huhu.. sebabnya minggu ni merupakan minggu kritikal untuk student amek exam, amek test, hantar assignment... Dan banyak gerak kerja yang lain pun terganggu.. usrah dengan adik-adik.. Allah.. bukan ana nak bezakan program mpp dengan program under Aman's Club yang ana sayang ni.. Tapi memang nak bezakan pun.. huhu.. lain bila kita punya matlamat nak islahkan mad'u kite dengan nak buat program tapi matlamatnya tak sependapat dengan kita.. sebab itu lah perlunya kuasa.. apabila yang berkuasa itu adalah golongan yang faham agama dan faham islam, maka orang yang berada di bawahnya pun akan teratur dan matlamat dapat disatukan yakni Islam.. Tapi kalau pimpinan nye tidak clear tentang Islam, tentang nak wujudkan biah islam dan hanya fokus kepada program sosial dan kemasyarakatan sahaja, payah jugak.. huhu... kan dah bertelagah dengan sorang pimpinan tu.. ha.. sape lagi? Ana la yang kadang2 kepala keras macam batu... huhu... dah2.. cukup la ana melontarkan macam2 ketensionan di dalam kepala ini.. Nanti macam2 benda mengarut lagi ana cakap.. Allahuakbar..


Sabar dengan ujian yang Allah berikan ye cik Nurul Islam.. T_T..

p/s : nak bertahlul siyasi dengan pimpinan islam sendiri pun memang payah.. adeih.. Sem depan last pegang MPP.. yeay.. (mahu fokus perkara yang lebih utama.. i love aman's club forever)

No comments: